FANDOM

Tokyo Mew Mew (jap. 東京ミュウミュウ;Tōkyō Myū Myū), je japanska manga od 7 poglavlja iz 2000. godine koju je napisala Reiko Jošida, a ilustrirala ju je Mia Ikumi. 2002. godine nastala je anime adaptacija ovog serijala. U Americi je anime počeo da se emitira 2005. godine, a likovi su imali izmenjena imena. U Americi se serija naziva Mew Mew Power i emitirano je samo 26 epizoda tj. prva sezona, dok u Japanu serija sadrži dve sezone od 26 epizoda (ukupno 52 epizode). U Srbiji je serija nazvana Mjau Mjau Družina, a prva sezona je ustvari sinhronizacija engleske verzije animea. Pošto druga sezona nije emitovana u SAD-u, u Srbiji je druga sezona rađena po japanskoj originalnoj verziji animea.

Mjau mjau druzina

Odozgo prema dole: Zakuro Fudživara (eng. Rene Roberts, ima DNK Sivog vuka), Pulin Huang (eng. Kikki Benjamin, ima DNK zlatnog lavljeg tamarina), dole: Letas Midorikava (eng. Bridget Verdant, ima DNK crne pliskavice), Ičigo Momidža - gl. lik (eng. Zoey Hanson, ima DNK planinske irijomitske mačke) i Minto Ajzava (eng. Corina Bucksworth, ima DNK plave papige).

Radnja Edit

Radnja se vrti oko mlade srednjoškolke Ičigo Momomidža (eng. Zoey Hanson), čiji se život menja kada joj mladi naučnik Rijo Širogane (eng. Elliot Grant) i njegov pomćnik Kejičiro Akasaka (eng. Wesley J. Coolridge) pomešaju DNK sa Irijomotskom Planinskom Mačkom i tada ona dobija moć da se transformiše u superheroja sa moćima mačke da se bori protiv zlih vanzemaljaca (eng. Cyniclons; Ciniklonci) - Kisshu-a/ Quish-a (eng. Dren), Tard-a (eng. Tart) i Pai-a (eng. Sardon) i njihovog vođe Deep Blue, koji u DNK životinja i ljudi stavljaju virus Chimera i tako ti ljudi ili životinje mutiraju u zla bića. Pošto Ičigo nemože sama da se bori protiv vanzemaljaca, ona mora da pronađe ostale četiri 'Mjau Mačkice', čiji je DNK takođe mutiran u DNK nekih ugroženih životinjskih vrsta kao što su zlatni lavlji tamarin, sivi vuk itd. Takođe, Ičigo nesme da otkrije svoj tajni identitet svom dečku Masaji Aojami (eng. Mark), čije telo kasnije zaposeda Deep Blue kako bi došao na Zemlju...